2014. ápr 21.

Éva néni és a matek...

írta: Сергей
Éva néni és a matek...

mutyi.jpg

Mert már a családi asztaloknál is a hülyeséget kell hallgatni... Most komolyan! Ki a f*szomat érdekli, hogy (nővér státuszú izé) Gyökérné olyan primitív űrgörény, hogy ha elmegy a templomba, akkor OrsósVajdáért utálkozik? Mondanám, hogy imádkozik, de ez nála nem értelmezhető, nem ismeri a pozitív érzelmeket. Meg ipari módon benyal ilyen noname helyi nyomorultaknak? Holott soha nem kapott még senkitől semmit. Vagy ki tudja, de amióta nincs vasas biznisz (kovácsolt vasból kerítést, rózsát, fogpiszkálót, de még lóf*szt is Gyökéréktől!) a férjének, azóta tuti nem kapott... Különben is egy rezignált nyugger, mit foglalkozik ő ezzel ilyen elánnal (tán töcsköli valaki)? De pláne nekem ezt miért kell hallanom?
Szóval már megint faszán alakult az estém, felforrt bennem a szar... Be is ajánlottam, hogy ha ne adj gatyaúSten megint összefutunk Gyökérékkel, akkor minimum a szájukba szellentek. Ez lesz a kommunikációs alap. ;-) Tényleg nem is értem, hogy miért pazarlom az időmet arra, hogy bjúdifúpipákkal (beautiful people) egy asztalhoz ülök? Van nekem még az emberi kapcsolatokra egyáltalán igényem? Ezek szerint nincs elég bajom, mert csinálok...
Aztán ugye semmi mellett nem megyünk el szó nélkül... Meg lett érdeklődve, hogy miért töltöm a cigit, hát feltettem a nagy matekos kérdést, hogy:
- Na Éva néni, akkor szíveskedjen megjelölni az okát annak, ami miatt 400Ft-al többe kerül a cigaretta, mint a trafikmutyit megelőzően?
- Nem tudom ... - hangzott a válasz.
- Akkor segítek, a jövedéki adó mondjuk ebből 100Ft, akkor a maradék jelenleg 300 Ft-nak megfelelő, de folyamatosan emelkedő összeg kiknek a zsebébe vándorol át?
- Hát tudom én édesem?
- Éva néni, nem foglalkozik politikai kérdésekkel ... - jött a mentőöv az urától.

Ugh, most tényleg klasszfej voltam és nem forszíroztam tovább a dolgot... Viszont írásban folytatható, az érintettek közül a kutya nem fogja elolvasni....
Hát ez mitől lenne "politikai kérdések"? :-O Az, hogy le tetszett szokódni a cigikézésről, mert már nem tetszik tudni kiköhögni érte a plusz kabalát?! Az mióta "politikai kérdések"? Ez kérem tisztelettel egyszerű matek... Az meg, hogy már semmilyen kényszer, vagy disznóság nem elegendő az ingerküszöb átlépéséhez? Az hogy Harách (igen, az utolsó "a" betű valójában "á") és bandája külön lenyúl minket lóvéra, az szín tiszta matek! Politikai vonzata pusztán annyi, hogy ez egy jól behatárolható kör ... Amúgy Éva néni nem kapott matek karót, viszont elment X-elni ...

Szólj hozzá

b+ mutyi