2014. ápr 22.

A hely ahol élsz ...

írta: Сергей
A hely ahol élsz ...

fuck.jpg


... Régi írás, csak nem volt neki helye ...

Meg van az a jelent, amikor az intézkedő rendőr oda megy a földön fekvő önmagát önfeledt állapotban összerondító hajléktalanhoz és "kezeli" (pontosabban lábazza) a problémát? Érdekes volt látni a környezetem reakcióját, amikor ezen felháborodva oda akartam menni és számon kérni a közeget. Ezért fizetem az adót, hogy igy viselkedj egy magatehetetlen emberrel? Élnék az állampolgári jogommal és óhajtalak feljelenteni saját magánál te bájdorong! Félelmet láttam tükröződni az arcokon, "bajba kerülsz fiam" mondták... Ha szemet hunyok akkor meg "asszisztálok" ehhez a köpedelemhez. Nem beszélek rébuszokban, az okokat is ismerem. Ha a földön fekvő emberen nincs sérülés, akkor a rendőrnek kell korházba szállítani. A hátsó ülés kárpitjára kell berakni a bűzlő, műsoros ruhás gatter részeg alakot. Ha pedig sérült, akkor a mentő viszi el hordágyon. Tehát a földön fekvő ember, akiről igazából nem tudható, hogy részeg / rosszul van / avagy bűncselekmény áldozata, mindenképpen meg fog sérülni intézkedés közben.
Pár éve a nem kevéssé rasszista és kirekesztő clovákok agyar-rendőr-lábujjkörmös plakátja tökéletesen megállja a helyét. Ebben a társadalomban ez a "mód"...

Meg van az a jelenet, amikor az utcán csoportokba verődött roma fiatalok "udvarolgatnak" az arra sétáló lányoknak? Idézet tőlük "gyere gáré kiszoplak a bugyidból"... Ne kezdj el azon csujogatni, hogy én rasszista vagyok azért mert ezt ide leírtam, mert nem vagyok az. Te úgy kezeled ezt a problémát, hogy zavartan mosolyogva próbálsz belőlük jóindulatot kicsikarni? Összeszorított seggel iszkolsz át a túloldalra? és közben az ismert Mos-OI számot zsolozsmázod? Rájuk szólsz? Elvered őket? Igaz, hogy előtte pár órával állított meg a ugyan ennek a roma srácnak felesége, hogy a karján ülő purdéjának adjál kiflire pár forintot... Megsajnáltad, adtál neki, most meg az égő nafta jár a fejedben?

Meg van az a jelenet, amikor egy (jó esetben csak egy) kopaszra borotvált fejű tahó azért basztat, mert március 14-én este még nincs rajtad kokárda? Nem a te hibád nyugi, akkor is szekálna, ha lenne rajtad... Itt minden létező érték le van húzva b+, minden el van lehetetlenítve b+, minden jelkép le van járatva b+ és mindeki ki van rekesztve b+... ez az a kib*szott hely, ahol élni kényszerülsz ...

Szólj hozzá

b+ kisebbség szerv féltek