2015. már 21.

előre Lájk meg Kóélhó

írta: Сергей
előre Lájk meg Kóélhó

picsaszar.jpg

Már megint felment a "cukrom" :P ami nálam meglehetősen gyakori történés, mert alaptermészetem szerint hirtelen haragú vagyok, a környező #világ pedig kiválóan rádolgozik erre a tulajdonságomra... Szóval azt mondták a fészbúkon, hogy ne osszak meg olyan oldalt amit előbb be kell lájkolni , még mielőtt látnám a "becses" és "értéknövelt" tartalmakat. Aham hát a #lótartozékot ... Ezt eddig soha nem tettem még, zsigerből elutálom az ilyen "interaktív" csesztetést, azonnal nyomom is ki az oldalt. Beszélgessünk inkább arról, hogy még mennyi minden mást sem csinálok meg magammal! Érted e vajon az elvet? Ha te nem tiszteled magad eléggé (kb. semennyire), akkor mástól ezt miért és milyen alapon várnád?
Szóval pusztán csak ilyen okokból, csak a #szelfriszpekt miatt...
#TV , nem nézek T(ele)V(izelő)-t mert pokolian megalázónak érzem a passzív audió és videó folyam zombizását #újság , nem olvasok papír kiadású napilapokat, mert korlátozottan érdekel a tartalma #bulvár, tojok a komplett bulvármédiára, nem érdekel a herevasalás, ilyeneket csak akkor nézek, ha röhögőgörcsöt szándékozom kapni #foci, nem érdekel a sportbambulás (élén a focival), nem nézni kell a sportot, hanem csinálni (jól rosszul, az mindegy). 99%-ban nem érdekelnek a #czuky, #baziérdekes, #bazibölcs, #puncicsorgató, #érzelmizsaroló, #közhelymammogó fészbúk posztok.
#Kóélhó, nem tudom ki az (és nem is érdekel!), de ha nagyon bazi intelligensnek láttatnád magad (mint amilyen nem vagy), akkor olvass inkább #Sexpírt, ő legalább #SWAG!

Szóval én nem vagyok olyan érdekes, mint a #facebook falad, vagy a #TV-d, ezt tudomásul vettem! Tulajdonképpen egy ódon #szörnyeteg vagyok már... A legfőbb hibám, hogy tízezer számra felismerem az életben előforduló szituációkat. Soknak tudom az okát  és mindenre tudok valamit mondani. "Mi vagy te, valami köcsög #pszichológus?" Nem, nem vagyok #pszichológus, de ettől még nem kell olyan #buta legyek, mint a saját #seggem. A legtöbb időm #gondolkodással töltöm. De mivel ez nem elég, #olvasok és #írok is. Én #grafomániás vagyok... Sajnos tízszer-százszor több #ötletem és #ihletem támad, mint ahány óra #szabadidőm egy hétre vetítve. Ugye milyen #torz vagyok? #vazze! Még mindig nagyon szívesen beszélgetnék bárkivel, aki még meg tud mukkanni és nem a fészbúk #chat-en oda lökött három szánalmas tőmondatról véli, hogy az a #kommunkáció! Lehetőleg úgy, hogy nem a #betanult (bemagolt) szöveget fújja. Ritka az ilyen #ember... tulajdonképpen adhattam volna a posztnak azt a címet is, hogy "mene, mene, tekel, ufarszin" csak azt még #kevesebben értenék... Szóval beszéljünk!
#retroHW, #retro, #futurológia, #sci-fi, #kult filmek (nem! a magas nézettség inkább a sz@rral egyenlő, nem a kult-al), #jókönyv, #tetoválás, #szexualitás, #harcművészet, #fitnesz, #táplálkozás, #ital, #részegség, #devianciák, #meditáció, #legálisdrogok, #önkívület, #tudatállapotok, #testen kívüli érzékelés, #megtapasztalás, #ÚT (amin járni tanulok). Vagy bármely általad szabadon választott #témáról! Sőt ha olyan témád van amiről még a büdös életben nem hallottam, akkor arra is képessé válok, hogy tátott szájjal és gyermeki mosollyal hallgassalak. Tulajdonképpen ez lenne  a legjobb, ha végre nem nekem kéne megszólalnom ...

Szólj hozzá

média b+ fészbúk ájhétbjúdifúpípá Kóélhó