2014. máj 11.

KöszNER !

írta: Сергей
KöszNER !

mutyi_1.jpg


... ha már az előző posztban megpendítettem a központilag "irányba" manipulált hangulatot (még mindig keresem a megfelelő szót rá, előbb már meg volt), nézzünk egy konkrét példát erre... elérték, hogy kivétel nélkül mindig a negatívot és rosszat lássam meg mindenben... A rosszat érezzem, átéljem, aszerint viszonyuljak és folyamatos rosszkedves kudarcélményeim legyenek. Annyi negatív élményt futattok össze, hogy eltűnik köztük a lényeg... Nagyon át lettem kúrva (általatok)! Most esett le, hogy nem láttam tovább az orromnál... mint amikor Neo a construct szimulációban megpróbál az egyik tetőről a másikra ugrani... oszt pofára esik, mert gátolva van, szellemileg... Helyezzük a népnemzetidohohányutcát más aspektusba! Mindjárt csak előbb beintek és benyalok, vagy benyalok és beintek... Persze, persze... Ha az extrafikos, megélhetésüket vesztett családok tízezreit nézem, vagy a megemelt árat, akkor... (De már nem nézem basszátok meg! A leadott szavazataitok arányában sem tükrözték vissza... A trafikmutyi iránti ellenszenvet nem. A plusz négyszáz forintos árrést nem. A nyilvánvaló káderesített harácsolás iránti ellenérzést nem. A kaszinómutyit nem. A nyugdíjeinstandot nem. A médiatörvényt nem. A oktatás szétbaszcsizását nem. A felcsúti kacsaondó arénát nem. A vakkomondoros alkoholfüggő népművészeticserépedény péppé vert élettársa körül keltett, töcsköletlenvaginikushisztériát nem. Semmi ilyen mutogatott lófasz sallang izét nem. Szajkózzátok, de láthatóan semmit nem jelent... az elmúlt "négyévNERbűnei") Szóval minek néztek engem töcsögök? Milyen színű a hajam Cucu? Meddig fogom még az átverést bezabálni?

 ... elemezzük, hogy mi is történt!? Eredeti állapot szerint fűfavirágbokor árulta relatíve olcsón az ismeretlen összetételű (de jól ismert hatású) vegyi anyagokkal teletömött gyári cigarettát. Véletlenül kiszámoltam (mint árérzékeny piaci résztvevő), hogy mennyit költöttem el erre a szarra? Dobtam egy hátast (nem írom le, kurva sok)... Lassan két hónapja kezdtem el saját magam tölteni a cigarettámat vágott dohányból. Nem az olcsó szarból, hanem a legdrágábból ami egyáltalán kapható itthon...

Tehát az ok okozati összefüggések! Ha semmi nem változik, akkor ez nincs:
- A büdös életbe nem mentem volna be egy trafikba körülnézni (a környékemen még anno megszűnt a patinás dohány-trafik üzletecske) és nem kezdek vágott dohányt keresni...
- Ennek apropója nélkül, nem is lehetett ilyen márkájú és minőségű dohányt kapni (pipába esetleg)...
- Azóta a reggeli köhögés, harákolás... (arra a szintre mérséklődött, ami nekem fel sem tűnik)...
- Az előkerülő csigák színét kéne értelmezni (sárga, barna, fekete, de színe játszó csodaszép helyett, átlátszó, vagy nagyon halovány, ami akár betudható a főváros fáintos levegőjének is)...
- A kontrollnak ezer rubel ötven kopejkáért megvett gyári doboz cigit másfél hét alatt bírtam elszívni, annyira szar volt...
- Lényegesen kevesebb költséget generálok (egy negyedét sem)...
- A gyárit egyikről a másikra gyújtottam meg... Most alig cigizek, egyrészt nem kívánom annyira (ez több mint gyanús) és mert a lustaságom a leghatalmasabb Úr az ismert Univerzumban (nagyobb mint Jéziii).
- Mivel tölteni kell, soha nincs nálam egy-két szálnál több cigi, így például tarhálni sem tudsz tőlem...
- Nincs nikoton éhségem, nem vagyok feszült, nincs elvonási tünetem, nem kaparom a vakolatot, nem akarok szétrobbanni az idegtől...
- Nem mellesleg furcsa! Az első két hétben migrénem és csöves csont fájdalmaim voltak... De legyünk stupidot, áááá ez semmiképpen nem elvonási tünet! Ilyet velünk ti nem tesztek! Csak úgy tűnik valami adalék anyagról valaki elfelejtkezett...

Szóval megtaláltam a NER első (számomra eddig egyetlen) előnyét! Köszönöm, de tényleg!

Szólj hozzá

mutyi köszi NER cigibigi