2014. okt 24.

InterNYET adó és heti epe

írta: Сергей
InterNYET adó és heti epe

bözsi interNYET.jpg
kép by DG , ötlet én! óll rájt rezerved! ;-)

Az egyik kedves olvasóm hiányolta a  blogbejegyzést a heti eseményekről?! :-) Na hát ilyen sem volt még! Akkor tessék, végig futok a hét fontosabb eseményein toxikus populista odorral.
* Mint arról a Borsból értesültünk, Kozsót (aki 2011-ben agyvérzést kapott! hm... ezt sem tudtam, hábiztosan a drogok?) egy ?ritka? betegséggel műtötték, és azóta az intenzíven ápolják... Teljes a hírzárlat... Isten igazából sajnálom a nyomorultját, de amikor a hír alatt második kommentnek azt olvastam, hogy "és mit műtöttek rajta? levágták a tincsét?" akkor már visítottam a röhögéstől. Na ezek vagytok Ti, ilyenek írtok szerencsétlenre, és ez vagyok én, mer én meg szakadok rajta a röhögéstől.
*A vajdátok kormány kommunikéjában folyamatosan "Jobban teljesítünk!", ha ez nyomokban is igaz lenne, akkor nem lenne szükség újabb és újabb adók kivetésére. Hogy mást ne említsek, 2012-ben 106Ft ellenében tudtam ötvenezer forint készpénzhez jutni, ez most 1400Ft. Ha ebből levonjuk a kormány által kivetett banki különadót (legyen erős jóindulattal 500Ft), akkor az állam 500Ft-ot, a bank viszont kilencszeres nyereséget realizál rajtam az eredeti 100Ft költségre. Na ez a REZSICSÖKKENTÉS kérem, csak nem nekünk! Kicsit eltértem a tárgytól ...

TV.jpg

Ez igen! ;-) Láthatóan tényleg jobban teljesítünk ... Az internet megadóztatása szinte mindent meg fog ölni, ami még működik ebben az országban. Hablatyolnak nekem itt lakossági 700Ft-os adóplafonról, oké, de az éves szinten 8400Ft plusz kiadást jelent! Ha pedig ténylegesen kiszámlázzák a Gigabyte-onkénti 150Ft-ot, akkor havi 3.0000Ft lesz az Internetszámlám! Ugye? :-P Az "adócsökkentés" havi 270.000.- Ft bruttó jövedelem alatt nem vehető igénybe, tehát az a legtöbb embernél havi 10.000Ft jövedelem csökkenést jelent. Van 27%-os áfánk, minden doboz cigarettán 400Ft mutyidíj és most jön ugye az interNYET adó. Szóval kis barátom Isten hozott a világ legsötétebb balkáni államában, Orsósisztánban ! Mi lesz a következő nagybecsű ötlet?
*khmmm... francnak pofázok? Mire kimondtam már meg is lett az ötlet! Nem akarok senkit megbántani de ki fogja befizetni a szappan-sampon-fogkrém-dezodor stb. ADÓ-t (bocsánat, nem adó, hiszen jobban teljesítünk! ez kérem termékdíj!)??? Már így is qrva büdösek az emberek ... 10-ből 6 hírből sem ismeri a felsorolt készségeket, soha nem vesz olyat, tehát őket ez nem érinti... Egy anno a 80-as években az oroszoknál (CCCP) forgatott dokumentumfilm jut az eszembe. A riporter arról érdeklődött az utca emberétől, mit szól ahhoz, hogy a boltban nem lehet szappant kapni (gy.k. se mosószappant, se pipereszappant, se mosóport í tak dalse)? Erre a néni azt válaszolta, hogy szó szerint idézem. "Kérem elvtárs, tiszták vagyunk mi szappan nélkül is! Hamu lúggal mosom az uram ruháit, meg ott van a jó krasznaja Moszkva (gy.k. vörös Moszkva márkájú kurva büdös pacsuli kölni). De azt ígérte a SZOVHOZ elnöke, hogy jövőre kapunk új lakást! Ott tisztában leszünk, fürdőszoba lesz, összkomfort lesz!"
Khmmm... na hát lassikán mi is itt tartunk a jobban teljesítéssel kis barátom, majd a Viktor Hősi Szíve Szovhozban főznek nekünk szappant! ;-)
* Ja és majd el felejtettem :-) tegnap megtudhattam azt is, hogy a NAV betűszó mit jelent! Persze a MÁV (Miért Állunk Vazze), vagy az LMP (Lopunk Majd Pénzt) mintájára! NAV azaz Nincs Amerikai Vízumunk !

Szólj hozzá

b+ cucilizmus NER interNYETAdó