2015. okt 22.

kend szét seggel

írta: Сергей
kend szét seggel

trollfész.jpg

Marha mérges vagyok, mert nincs időm írni, illetve van, csak rövidek a nyugis időszakok, így mire belendülnék, addigra kizökkentenek... Pedig ötletem meg ihletem is annyi van mint a nyű. A mai élményt viszont most már nem hagyom szó nélkül, jöjjön egy éjjeli rövid - mert a mai nap megtörtént a csoda! Kikelt a seggTroll, akit már évek óta vizionálok! De most tényleg kikelt ...
Egy kis felvezetés:
Szóval az itt élő emberek, számtalan negatív tulajdonságuk mellett még nagyon szorgalmasan azzal is szórakoznak, hogy a környezetük számára képzelt szituációkat vázolnak fel. Ennek egyetlen célja, hogy hátha a gyanútlan áldozat ezen felidegesíti magát és hű miket ugat majd be mindenkinek! Akinek van egy kis minimális igazság érzete, az az ilyen "megigazított" ál-történeteken be is gurul rendesen. Persze ha sikerül a csőbehúzás, akkor ezen a mi kis g@cink remekül fog szórakozni. A másikat meg ugye megüti a guta... Ráadásul olyanon, ami nem is létező dolog! Az utóbbi időben ismét felvettem azt a jó szokást, hogy általában ezt válaszolom: 
Jah? Nem gond! Aznap amikor ez lesz, a szalagparkettára fogok sz@rni és miközben zagyva dalocskákat éneklek, piros öntözőkannával a kezemben, szét is kenem az egészet csupasz seggel! Bemasszírozom a fugákba is! Majd kimegyek és a vesztend előtti szökőkútban megmosom az ánuszrózsámat! Egyéb kérdésed van pici baba? Ezt általában mélységes döbbent csönd szokta követni és az illető megállapítja hogy én kretén vagyok. Mármint érted!? Hogy én tolom a fullba kretént?! Nem ő az aljas másokat cseszegtető szop@dék! Jaj hát a világért sem!
Na szóval ma az történt, hogy végre másban is kikelt az a bizonyos seggTroll! Valaki XY megyei orsósnyallerfikusznyik irodája ajtajára szart reggel! Csodálatos, egyéni önkifejezés, pörformansz ! Mi lesz majd abban a fegyelmi jegyzőkönyvben? Slamárné Manyika főmunkatárs hirtelen felindulásból és két kupacban(tudni illik nem húzta le, így ketté vágta a tangája) XY vezető úr iroda ajtajára ürítette a székletét? Ez lesz leírva? A jóIsten hozott a mi kis szerény világunkban kicsi seggTroll! Már kezdtem félni itt a nagy világban egyedül. Szép kezdés! Mondjuk én még kiírtam volna az illető keresztnevétaz ajtóra a terméssel, meg rajzolok fölé egy szívecskét is! Hát hagy örüljön az a szegény pára!

Szólj hozzá

b+ ájhétbjúdifúpípá kaksizó