2015. jan 22.

legszebb öröm a sö(mö)röm

írta: Сергей
legszebb öröm a sö(mö)röm

fck_hejnekem.png

Volt / van ez a hőbörgés a Helynekem sörrel ... de őszintén szólva ;-) ebben a ultra_retard társadalomban odáig jutottam, hogy egyszerűen nem vagyok hajlandó több feszültségforrást felvenni ... Viszont egy rövid posztot megér, már mint nem mások véleménye (mert arra végképp nincs se időm, se energiám, se igényem), hanem a sajátom. :-)  

Szóval hiába töröm a kobakom, nem is tudom ... Gasztronómiai szempontból milyen szerepet töltött be a sör az én kis életemben? Gyakorlatilag semmit... Ha emlékeim nem csalnak, akkor mindig alkoholizálás céljából ittam sört (illetve söröket, fénykoromban akár hét-nyolcat is). Viszont valami megváltozott bennem ezzel kapcsolatban, na erről szól ez a poszt... Emiatt nekem nem lesz nehéz dolgom, hogy bojkottáljam bármelyik sörgyár, bármely ilyen jellegű termékét.

Tehát uszkve 15 éve nem iszom meg a sört! Az ok rém egyszerű! Amíg ott gyártották pl. a Kaiser, Amstel, Gösser, Heineken, Stella Artois söröket, ahonnan valók (90-es évek közepe kb.) szívesen fogyasztottam az ismertebb márkákat... Amióta viszont itthon gyártják azóta gondosan bele tesznek valami adalékanyagot, amire viszont allergiás vagyok! :-P
Ugye az ember nem azért inna meg jó ízűen egy pohár (korsó) sört, hogy utána órákig folyjon taknya nyála? Naugye! ... és azóta a többi márkával sem kísérletezek! Hát ilyen puruttya betegséget? Na nehogy már egy pohár sör miatt vigyen el a mentő, mert heveny allergiás reakció miatt gégemetszést kell rajtam végezni! :-) Nem provokálom az immunrendszerem feleslegesen. Mondjuk a cseh söröket (Pilsner Urquell-t meg a Kozelt néha kifejezetten, meg van még egy harmadik aminek nem ugrik be a neve) sajnálom. Amúgy meg felőlem mindenki bátran igya, aki még beer-ja, áldásom rá !
Ja és persze mindennek van előnye is (a hátrányait már ecseteltem), ennek például az, hogy bort viszont szívesen iszom! És a bor ugye nem az édes segglukösszeragasztós desszertboroknál indul (TokaDzsi héttablettás), hanem a száraz vörösnél kezdődik! Na ezekhez meg már tudok gasztronómiai élményeket is kötni. :-) Na jó esetleg játszik még a zöldbor, a rosé, nyáron meg a laza fröccs, de ezek literszámra jöhetnek is, meg egy jó étkezés után pohárral is. :-)

Szólj hozzá

b+ sör alkohol sömör helynekem