2017. júl 03.

Etel - a munkát - az bizony egyenlő a kenyer-ettel

írta: Сергей
Etel - a munkát - az bizony egyenlő a kenyer-ettel

csorban.jpg
Előbeszéd a nyájasnak legkevésbé sem tűnő olvasóhoz. Az van, hogy felböffent ez a téma és annyira beborultam agyban,  hogy írtam egy rövid cikket... Ennyi!

Beszélgessünk erről az ordenáré liberális fazzságról! ;-) két ZS-vel ... Mondok én nektek valamit, rövid lesz! :-P
Negyven éves múltam, ezt csak azért tisztázzuk, hogy érthető legyen, milyen alapon úgatok be! Anno a rendszerváltás környékén voltam fiatal, csak hogy ez is elhelyezhető legyen. Vannak olyanok akik ezt nem élték meg, vagy már képtelenek fejben számolni. Szakmunkás képzőbe akartam menni! Igen! 14 évesen elokádtam magam attól az értelmiségi nyafogástól, amit apám tolt, ez minden kamasz fiú esetében a normális reakció! Azért mert akkor indult autószerelős "kamionos" osztály, a 1989-1990-es tanévben először és mint kiderül nem is lett több évfolyam... Attól volt "kamionos" mert ígéretük szerint az autószerelő szakmunkás bizonyítvány és hivatásos jogsi mellé két nyelvet lehetett volna tanulni (angol, német)... Anyámék nem engedték, ment az értelmiségi nyafogás! ;-) Elmentem hát gimnáziumba, mert én hülye második helyre írtam be a gépipari technikumot és ahova először felvettek oda fel lettél véve...

Mindamellett, hogy általános műveletlenségem megalapozására kiváló volt a gimnázium, ott is tanultam 2 nyelvet (német, latin) ;-) de ha jobban bele gondolok, akkor sz@rra sem mentem vele mert sz@rra se jó! :-)
Ennek egyenes következménye lett a későbbi 1 majd még 1 diplomám mert pusztán éretlenségivel nagy büdös sz@rt lehetett keresni, nem pénzt! :-P
Érzékeltetve, miről ugatok, míg én havi 27ezer Ft-ért végeztem szellemit, addig a haverom 90ezer Ft-ért volt csőszerelő! Háromszor annyiért és akkor még maszekolni el sem ment, mert akkor hatszor többért! Ez a majd évtizedig tartó bőnyálas szopás a F@SZ rossz oldalán részemről! Aki olyan stupid, hogy nem érti mi a f@szom az évtized ezen (gimi 4 év, főiskola 4 év + 2 mert buktam mert jó esetben közepes képességű ember vagyok, újabb főiskola 3 év az b+ 13 év tanulás)! A tendencia akkor fordult meg, amikor először elhelyezkedtem diplomásként ...
É mi van ma??? Az a helyzet, hogy ha beüt valami gebasz, akkor pénzért SEM tudok szakembert hívni! Mert olyan szinten nincs szakember, egy millió ember menekült el az országból! A kőműves napi érted e a szót? NAPI 20ezer Ft-ért nem talál maga mellé olyan segg.munkást aki nem bebaszcsizva megy be dolgozni és hajlandó dolgozni neki! Számold már ki légy szíves, hogy havi 20 munkanap X 20ezer mennyi pénz? ;-) Megint ott tartunk, hogy egy segg.munkás 20 napi melóval annyit keres, mint én két diplomával!
Nem tudom miről beszélünk amúgy? A te gyermeked aranyat sz@arik az agyával??? Ha igen, akkor palléroztasd! :-) De ha nem, akkor lehet, hogy nem esik le a gyémántgyűrű az ujjáról, ha elmegy szakmunkásnak! Nincs ács, kőműves, burkoló, csőszerelő, hivatásos sofőr ... besz@rásig sorolhatnám mi minden nincs!
Ja és tessenek nem befejezett "modellben" gondolkodni... szóval Pityuka elkezd dolgozni szakmunkásként sz@rrá keresi magát és ha van esze, tehetsége meg szorgalma akkor estin eltakarodik tanulni! ;-) Másnap is sikerült b+, én is munka mellett tanultam este 11kor egy fűtetlen konyhában kucorogva!
Ott írom a címben! Etel - a munkát - az bizony egyenlő a kenyer-ettel !!! De hát ebben az országban mindenkinek büdös a meló, a kétkezi meló meg főleg! Pedig régen és amúgy most is, ennek becsülete volt! Hát esetleg tessenek a fejüket kihúzni az ótvaros valagukból és gondolkodni, ja meg a kezüket is szintén onnan és dolgozni is ... (konklúzió a gy.k.-knak! ne picsogjál meg mutogass álandóan, dolgozz és tegyél magadért!)
Szólj hozzá

nyazsgem ájhétbjúdifúpípá