2014. máj 11.

száraz zsömle...

írta: Сергей
száraz zsömle...

éhező e vagy.JPGSzoktam olvasgatni hírportálokat... Minek, minek? Mert a központi hírszolgáltató nagyon egysíkú és szűrt... alapvető igényem volt, hogy szerettem volna tájékozódni a világ (igen b+ a világ nem agyarországgal és az agyar szarakodással azonos) dolgainak alakulásáról. Így akadtam erre a képre és elöntött az epe... Aki nem tudja miről van szó, a Csorbánkúrmány beiktatását egy véndöglőben ünnepelték meg és odament három nyomorult hőbörögni, ezt ábrázolja a kép...
Ezzel el lehet vitatkozni, hogy a Csorbánkúrmány és klientúrája hogyan, milyen módszerekkel kúrmányzott az elmúltnégyévben ... meg azon is, hogy milyen módszerekkel lett ismét háromhaminckettede (szerintükkétharmadja)... de mi a picsának mész oda nekik fostos kartonpapíron feliratot mutogatni? A vacsizóknak lesz tőle eszük? Avagy te magad éhezel b+? Mert nem úgy nézel ki... Szerintem egyenesen te vagy a négymillió éhező! Felidegesítettem magam a hangulatkeltéseden ... ment volna el a négymillióéheződ savazni! De nem mentek el... Helyette üdvözült mosollyal csápoltak egy töpörödött arcú kretén szavaira (jobbantelejsítve mert le van írvaaaa), vagy este kiverték az Euróvizelő című műsorra (ahol szexi szakállas nők ugrálnak! hmmm, az fincsi mi!?). Szóval nem ment el a híres-neves és sokszor hivatkozott négymillióéhező savazni (mondjuk a NYME akkori dékánja mondta a zállamvizsla után... "jók a dolgozatok, csak meg kell tanulni hivatkozni, kevés a hivatkozás bennük, úgyhogy tessék szépen hivatkozni")... nem zavarja őket az éhezés, vagy megszokták az éhezést, vagy egyenesen igénylik az éhezést?! Vagy nem tudtátok őket behiszterizálni? ...mindegy amúgy. De bennem, aki próbál ebbe az országban élni, miért keltesz ilyen negatív hangulatot??? Lassan már mindentől el fogom magam határolni...
Úgyhogy szerintem elmentek ti is mindannyian (azt akartam írni, hogy a büdös pékbe) a pék Antihoz, hogy húzzon rá a kovászos túrós retkes... na arra! Az nagyon kedvező lenne!

Szólj hozzá

b+ ájhétbjúdifúpípá törpekretén