2014. júl 22.

BKK te seggtroll

írta: Сергей
BKK te seggtroll

... kezdjük talán a seggtroll fogalmával ... tehát seggtrollnak minősül mindazon személy, aki egy relatív jó hangulatú összejövetelen a fényképezkedők (örülők) közé ólálkodik és amíg a többiek őszinték, addig ő a háttérben a nem kifejezetten esztétikus szőrös seggét mutogatja kajánul... magyarul a pöcs van ki azzal, ahogy viselkedik, nyűg az egész, jól szájon kéne csavarni...

jegyek 2.jpg

Tegnap két egész megállót kellett mennem metróval, mert siettem volna (persze csak volna! köszi BKK)... Nem veszek bérletet, ha tehetem nem használom a budapesti tömegközlekedést! Igen tudom, aki harminc méternél többet menne gyalog, az bizonyára csavargó. Vállalom b+, simán tudok kilométereket gyalogolni és nem fosom le a lábam szárát tőle, nem úgy mint ti. Pláne nem szeretek BKV-zni 30 fokban! Minden járművetek zsúfolt, meleg, fülledt és nagyon büdös (lásd kapaszkodó emberek hónalj kutyája vaúú vaúú, vagy nem említettem a nemzeti eledelnek számító hagymát és nemzeti italnak tartott kannás bort, továbbá a soha nem takarított kesernyés állott vizelet szagú légkondit, már ahol van). Igen ám, de szörnyű szerencsétlenség ért!!! Elfogyott a 10-es gyűjtőjegyem! A képen az alábbiak láthatóak majd, legfölül áthúzva az eddig rendszeresített gyűjtőjegy, melynek sajátosságairól (kvázi előnyéről) illik megemlékezni mivel megszűnt, alatta pedig az új. Amúgy az is menjen a véreres búsba, aki a 20-as gyűjtőjegyet kivonta a forgalomból! Mindig azzal nyomultam, olcsó volt és nem fogyott el egy-egy komolyabb túra során menet közben. Na szóval előnyei! Valamilyen nyomdában elkészített, tűzőgépkapoccsal összetűzött füzetecske, ahol a borító és hátlap anyagában és színében eltér az utazásra alkalmas jegyektől! Ezen kívül perforált is, tehát ha elhasználtam egy jegyet, akkor eldönthetem, hogy benne hagyom, vagy kitépem és kidobom. Figyeled ezt a praktikumot és fifikát gecci ??? :-)
Na hát ez a köcsög 10-es gyűjtőjegytömb, amit egy darab bákódleolvasóval elvégzett csippantás után, 3000Ft ellenében kézbe vehettem egy percen belül, na ez már nincs !!!
A csippanás alapú hoci-nesze helyett, 20 percet álltam sorba a pénztárnál! Ahol is az idős néni (nem fogom elszidni, ő aztán végképp nem tehetett semmiről) sűrű elnézések közepette próbálta az új touch the screen jegy és bérlet nyomattó kütyüjét (érintőképernyős kutyafaszos picsafüstös csoda) működésre bírni, ami nem akarta az igazat...
Mire sorra kerültem már nem láttam az idegtől, mondom sietnék b+ ! Rémültem láttam, hogy a gyűjtőjegyet ez a csoda gép egyesével nyomtatja ki uszkve 3 perc szöszöléssel és nyekergéssel! Az összes feliratot amit látsz rajta (bekarikáztam egy részét pirossal), ott a helyszínen nyomják rá! Lila tónusúra koszos szürkével, ahogy kell! Nehogy el tudd olvasni abban diszkrét félhomályban b+ ! :-P
Igen b+ jártam pl. a párizsi metróban, ahol testvérek között is 14 metró vonalat számoltam meg, a hozzá kapcsolódó emeletes RER vonatok kivételével (nem szánalmas 3és fél vonal, hanem 14)! Ennek okán ismert számomra az úgynevezett carnet (a gyűjtőjegy helyi változata) ami legalább fehér színű, így ha nyomtatnak rá, akkor az legalább elolvasható!!! Na mindegy, nagy nehezen megkaptam a 10 darab különálló jegyet, majd néztem néztem, de ugye sötét van, nem látom. Hát simán kilukasztottam a szintén ugyan olyan anyagú, színű, formájú ízű és alakú úgynevezett "gyűjtőjegy bizonylatot" ami utazásra nem jogosít fel... Szerencsére a BKV ellenőr bácsi teljesen jól állt a témához és szólt, hogy a bizonylat helyet a jegyet lukasszam ki inkább. Méltatlankodott, hogy a pénztárosnak miért kell kiadnia ezt a jegyre megtévesztően hasonlító, de semmire nem jó fecnit is... Faxa ... mégy egy ordas nagy hülyeség, amit valami korhadt agyú állat (tudod olyan lények, amik túlléptek az emberi léptéken, de sajnos lefelé) talált ki és nekem kell rá figyelnem, hogy kivédjem! A dolgozó nép nevében köszönjük ez a "praktikus" újítást kedves BKK-seggtroll !!! 

Szólj hozzá

b+ nyazsgem BKV BKK ájhétbjúdifúpípá