2017. ápr 13.

az oszt megállíccsuk!

írta: Сергей
az oszt megállíccsuk!

megalliccsuk.jpg

Előbeszéd a minden nyájasságot nélkülöző olvasókhoz ... Hűűű de telik az idő ;-) ki tudja ezen a blogomon is mikor volt utoljára bejegyzés? :-) az hogy bele unok bele fásulok valamibe, az elég gyakori jelenség nálam ... úgy átlag 3 évente megismétlődik ... na szóval egy rövid szösszenet a "megállíccsuk"-ról ...

Sorban álltam a postán jó 15 percet (mi van, mit akarsz! hülye vagy??? kávé helyett jársz te oda! mert sóher vagy!) ... khm, még mindig az a helyzet, hogy tárgyiasult levelet - csomagot, tehát úgynevezett "küldeményt" ott lehet feladni! Szóval helyből lenne kíváncsi rá a gyöngyös lószerszám, nemdebár néha kell! Egy kellemes 30 percet töltöttünk el közösen a postásokkal, szám szerint 3-as záróra utánba csúszva, mert 3-an szakértették, hogy A LEVELET (igen ez már tényleg a nagybetűs levél! sőt A levél!) hogyan lehet cülfödre feladni!?? Mi módon, milyen "kutyanyelvet" két példányban kitöltve, milyen szolgáltatásokkal és mennyi HUF-ért cserébe! De most nem ez a téma, mert ezt már ismerem, ez kaki dolog, ezt meg kell enni! Ez nem téma már. Tehát, ott tartottam, hogy sorra kerülvén mondom az amúgy jó szándékú szemüveges egérfogú 50-es postáskisasszonynak, hogy elnézést asszonyom, nem tudok elmenni a postai díjszabásukon. PDF, megkerestem, kinyomtattam, nem értem ... Az a feladat, hogy ezt a levelet szeretném Belgiumba feladni! A balga belgáknak menne ez a levél, lehetőleg értéknyilvánítva, követhető ID-val és igazolt átvétellel! 10 dekagramm maradhat dupla köszönöm szépen-vel! Erre a mellettem lévő ablaknál álló Mancinéni (a nevét tippelem) reszelős hangon megszólalt, miközben a görbebotján balanszírozott "megállíccsuk brüsszelt!". Ugye? Amúgy ez örömteli, hogy Mancikanéni tudja mi a kapcsolat Belgium és Brüsszel között! Sajnos nagyon kellett koncentrálnom az egérfogú postásnéni halk monológjára, így nem tudtam Mancikát megkérdezni, hogy vicczezni teccik, mert ez komolynak erős mint a kis üveges hosszú nyakú szilva...
Szóval most tanácstalan vagyok! Akkor most megállíccsuk brüsszelt! vagy nem? Uszuljá polgár uszuljál! :-)

Szólj hozzá

nyazsgem NER ájhétbjúdifúpípá ilávbjúdifúpípá