2014. ápr 19.

Próbafekvés

írta: Сергей
Próbafekvés

fuck.jpg

... a napi jó cselekedet ismét elmaradt, méghozzá az ilyesmi mindig a szív és a szeretet nevében, a kehesztyényi erkölcsök szigorú védelmében történik meg! :-P Ugye nem gondolta senki komolyan, hogy majd én fogom a fájós derekammal este 10kor hulla fáradtan összevakarni a szembe szomszédot a földről? Amikor maláj részegen felborul mit a büdös bogár? Nem szeretem az ilyen mussokat (alkoholista), büdös ahogy kipárolog belőle a csalkohol. Az már csak részlet kérdés, hogy többre lett volna hivatott, a f*sznak kellett magát ennyire hülyére innia az elmúlt 50 évben? Jobb dolga nem volt? Pénzt a semmire, időt a semmire, életet a semmiért... Fasza b+ húzd le magad a WC-n! Ha lehajtod az ülőkét még koszorút se kell venni.... A kérdésem nem volt komoly ;-) lassan úgy is megoldja halálra is, nem csak hülyére... Egyel kevesebb, ennek csak örülünk.
Majd érdeklődtek... Nem szedjük fel? Válaszoltam... Minek, hiszen csak próbafekvést végez. ;-) Nem látszott, hogy dőlne belőle a vér... K*rvára jó fej vagyok, rezzenéstelen arccal meggyújtottam a cigim és átléptem rajta. Mentem tovább a dolgomra...

Ma egyébként megint láttam, hogy ismét nyitva volt az ajtaja, úgyhogy a halvány lelkiismeret furdancs is kipipálva. A fotelrocker túlélte a próbafekvést... :-P

Szólj hozzá

b+ alkohol próbafekvés ájhétbjúdifúpípá