2014. jún 16.

nincs baráto(m)d ...

írta: Сергей
nincs baráto(m)d ...

radiocafelogo.nezokep.jpg

újabb retro poszt :-) a profiltisztítás jegyében... Kedden azaz 2011.május.17-én 16:00 perckor a RádioCafé 98.6 (Van barátod.) megszüntette a működését :-( szóval nincs többé barátod, sem neked, sem nekem...

Persze egy ideje tudtuk már, hogy valami nem kerek a barátunkkal... először Hajós András politikai beszélgető műsora szűnt meg, pedig zseniális volt (nem kaptak fizetést és látod barátom, "ingyé" még én sem dolgoznék)... aztán furcsa működési jelenségek keletkeztek (például Kornis Mihály május 10-én és 11-én is megszületett !amúgy isten éltesse! a rövidke bejátszás szerint), több nap egymás után ugyan azok a zenék mentek le, azonos időben, gyanakodni kezdtünk, hogy a technikai személyzet sincs már a toppon ... de amikor hétfő reggel bazi álmosan epedve vártuk, a 7:00-ás híreket és helyette zene volt, meg a két "Milliók reggelire" gazdasági magazinos srác mentegetőzése fogadott (tudniillik hogy nincs aki beolvassa a híreket???) akkor éreztük, hogy itt valami nagy baj van... végül ennek az agóniának az vetett véget, hogy a NMHH visszavonta a működési engedélyüket... R.I.P.

Úgy döntöttem, hogy ebben a pár mondatos poszttal emlékezem meg a barátunkról... iszonyú rég óta hallgattam már őt, mert érdemes volt, (most nem fogom keresgélni, hogy mióta) elődjét a Jazz Café 98,6-ot ha jól emlékszem 1995-1996 óta? és Őt magát pedig 11 éve, nap mint nap... úgyhogy csatlakozom Kádár Tamás (Est Média volt ügyvezetője) levelében elhangzottakhoz. Valóban az ország (sajnos nem országos sugárzású) legjobb rádiója hallgatott tegnap el...  most megbocsájtom neki (mármint a barátomnak),  hogy az utóbbi években elment a populárisabb vonal irányába (hallgatottság növelés céljával), akkor nyugodtan mondhatom, hogy újabb hazai értékek zuhantak a fikás, csimbókosra ázott orangután szőr szagú nagy agyar valóságba... a kultúra újabb  mentsvára esett el (kedden, mert a keddek ilyenek)... nagyon de nagyon le vagyok sújtva... fogalmam sincs mit fogok eztán hallgatni? szerintem semmit, ki is fogom dobni a rádiómat a szemetesbe... teljesen felesleges, mert a barátom helyén csak sistergés maradt az éterben... :-(

Szólj hozzá

média b+ coolTúró RádióCafe98-6